Crazy

Det här "spelet" är lite smått beroendeframkallande.. Själv har man ju fått 19 rätt. Slå det om ni kan! hehe...

http://popsugar.com/games/faceoff


Såååå, ni är himla sega på att kommentera nu för tiden ( Hur jävla många ord ska det vara där?! )
Har jag blivit tråkig? Jag mår på sant dåligt av det här, jag bara sjunker. Lika hårt som besöksstatistiken sjunker jag! Fast egentligen så har den faktiskt gått upp men kommentarerna blir bara mindre :'(

Jag är trist helt enkelt, jag är en tråkig människa utan något liv. Därför skriver jag om kissbiljetter och Adam Alsing, jag har inget i mitt liv att skriva om. Jag får identitetskris, jag krashar... Det känns som att en tegelsten trycker så hårt på mitt hjärta så att jag inte kan andas, jag får ingen luft. Jag känner mig ensam, övergiven och allmänt frustrerad. Frustrerad över allt och inget, jag vet inte ens själv vad jag vill. osv osv...
Vore det inte konstigt om jag var en sånn?

Kommentarer
Postat av: .

Jag fick 18 poäng!

2008-02-28 @ 16:55:15
Postat av: anton

20!

jag leder ;)

2008-02-28 @ 19:13:03
Postat av: Sofia

10 ^^ haha sämst..

2008-02-29 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0