Mensvärk och Robyn

Jösses pannkaka vilken låtförälskelse jag har åkt på.
Show me love
Klicka där och sen på den lilla rosa play-knappen! Alltså den där "dun dun dun dun" med basen, vilken jäkla gåshud!

Idag har jag haft mensvärk och tog i ren panik två panodil och tre ipren på en och samma gång. Sen däcka jag i sängen en halvtimme senare, antingen av utmattning eller för att ja, jag tog så mycket tabletter på samma gång. Hur som helst mår jag fint nu men jag har börjat fundera på om jag inte borde gå till doktor Ulf med mina problem, för såhär äckligt sjukt ont är inte normalt att ha.
Erfarenheter någon?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

P-piller hjälper jättebra mot mensvärk enligt mina erfarenheter ;)

2008-12-08 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0