Återfall...

Hej på er.

Jaha, så nu är det 2 månader sen sist. Ibland får jag lite infall att jag vill skriva (som nu).

Jag såg precis Darin på MTV, money for nothing ni vet. Jag fick en plötslig tidigt 2000-tal känsla. Det var då när JL-tröjorna var det absolut fräckaste man kunde ha på sig och det var då som Big brother deltagarna missbrukade ordet absolut som galningar. Jag minns det som om det vore igår...
När jag var i Italien för några veckor sedan så gick det en musikvideo på deras soppiga version av MTV stup i kvarten. Det var två grabbar med i den, en som bara såg helt och hållet galen ut, fast samtidigt lite lik han Asch eller vad han heter i Pokèmon. Den andre killen hade JL-tröja med knallgrönt tryck och såg lite väl toanödig ut för min smak.

Jaha, det blev några rader ändå. Ni kan få en bild också, såhär ser jag och min bror ut nu för tiden:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0