Tillbaka!!!

Hej dinkelknaprare!

Jösses hörrni, en vecka utan ett endaste litet inlägg från er favorit-tös, hoppas att det har känts lika tomt för er som det har gjort för mej. Okej nu är det ju ingenting som har hållit mej härifrån egentligen men det har ändå känts tomt.

Jag sitter och klunkar i mej kiselgel, det är mot min ofrivilliga kompis magkatarren som har hållit i sig i cirkus ett och ett halvt år nu. Som ni hör på ordet geeeeel så är det klibbigt och kletigt och ja, det är en trögflytande smet. Inte världens godaste men den ska tydligen hjälpa mot en massa grejor. Hud, hår, naglar och så maggen förstås.

plugg.


Kommentarer
Postat av: Sara

låter smaskens - nä kanske inte men om det är bra så varöfr inte! :)

2008-04-26 @ 09:44:23
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: Anonym

cmj.blogg.se/1209251907_avs..._och_sex_k.html

Jag har en bombhamster...

Sitter och gör hårda grimascher just nu.

2008-04-27 @ 01:45:06
Postat av: emelie

emma jag saknar dig din lilla lus!

2008-04-27 @ 11:24:45
Postat av: Anonym

Har gjort ett nytt klipp nu. Eller två faktiskt, ett idag och ett imorrn.

Kommentera gärna ifall du ser dom. Kriticera ärligt ifall du tycker det är skit. Säg gärna annars vad som var kul.

http://cmj.blogg.se/film.html

2008-04-29 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0