Om 5 dagar....

Hello people!

Vet ni vad jag stör mej på?
Bloggar som heter något i stil med: "life according to me" eller "me, myself & I". Det är ju så originellt menar jag...

Jag har funderat lite på en sak, nämligen varför jag inte har fått några kommentarer på mitt förra inlägg. Är det för att jag skrev om mens? Är det så obekvämt jobbigt så man inte kan slänga in en kommentar? Jag undrar det ja, själv tycker jag inte att det är nått konstigt. Äckligt kanske men något ovanligt är det ju inte.
Svennar är tråkiga, egentligen är det ju lite så. Självklart menar jag inte alla svennar men en stor del av oss är extrema torrbollar som tycker att mens är tabu och alltid åker till Thailand på semester.

Äsch, Sverige är härligt. Även fast jag knappt kan vänta tills jag ska på mitt år som au-pair i USA!

Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0