Min ovän mens

Hej mina kära!

Idag känner jag mej som undersidan på en nyckelpiga, utseendevis då alltså. Till och med jag, vilda och galna emmzolo har sånna dagar...
Jag har haft ett par dagar med konstant illamående och extremt magont nu. Runt lunch idag fick jag liten ångestattack här hemma, jag drabbades nämligen av jordens kraftigaste mensvärk utöver min extrema magont. Sen har jag ju fått inpräntat i min hjärna att man inte ska ta panodil när man har ont i magen för att då märker man inte om det blir värre och måste in till sjukan. Men nu hade jag ju djävulsk mensvärk och ont i magen, vad faan gör man då?!

Jo, såhär gör man ska jag ta och säga er. Man ringer sin mor och gråter lite. Sen tar man panodil och hoppas på att man överlever. Det har jag gjort men har fortfarande skitont! Så nu sitter jag här med en värmedyna över mina stackars äggstockar och livmoder och allt sånt där. Med ett krampaktigt grepp om den kan jag tillägga.

image74
Er tös på en av sina bättre dagar

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag kan la lägga en comment. Ja, mens is a bitch.

Shoo!

2008-04-12 @ 01:27:07
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud va söt du var där/är!;D

2008-05-06 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0