Mardröm

Jag glömde berätta om det värsta jag varit med om på jättelänge! Iaf sen i fredags..
Inatt hade jag ingen bra natt, jag kunde inte somna förrän vid 4 ungefär och gick sen upp vid åtta (jag missade första lektionen). Jag var alltså jättetrött och när jag kom hem la jag mig först på balkongen och somnade (?). Sen la jag mej i sängen och sov i sissodär 4 timmar (?).
När jag vakna trodde jag att det va morgon, imorgon alltså. Jag fick panik för jag inte läst färdigt en bok som jag ska göra tills imorgon. Sen kom jag att tänka på att jag hade missat kvällsmaten och gråten var nära. Sen kom Eric inrusandes och ropade "EMMA VAKNA! DU KOMMER FÖRSENT!" precis som om han visste att jag var totalt sinnesförvirrad.
Jag rusa upp, det blev svart när jag reste mej upp så jag ramlade tillbaka i sängen och kom då på att kolla på klockan. 19.32. Va faan? sa jag och fattade fortfarande inte riktigt. Jag måste ha vaknat mitt i djupsömnen. Sen började Eric gapskratta och jag grät av lycka. Jag skulle ju få min paj.

Kommentarer
Postat av: Martin

Göööött!

Du ehh. Alltså du slackar efter på min bekräftelse.

http://bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=16017

Längst upp till höger var det ja... Ge mig det jag vill ha. =)

Kram på de!

2008-04-05 @ 19:37:35
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0