Lättklätt och bregott

Hej pumor!

Jag sitter här med en blämma på bröstet stor som en lilltånagel. Det är lite lustigt att den sätter sej där egentligen, och det är jäkligt irriterande också. Den förstör ju min sexappeal!!
Ibland önskar jag att jag kunde retuschera bort sånna där saker, från och med idag förstås när jag faktiskt lärde mej att göra sånt i photoshop! Synd att det inte funkar alltid, inte bara på bild alltså. Det hade varit kul! Då hade alla varit assnygga hela tiden. Förutom Lovan maybe, jag tror inte hon kan photoshop. Fast hon behöver den ju inte heller för den delen ;););)

Jaha men vad hittar ni på en kväll som denna? Jag sitter ensam hemma känns det som, fast mamma och pappa har gått och lagt sej för dom är sjuka båda två och eric ligger i soffan och sover. Alla vet vad det här betyder - Jag måste laga mat själv och alla vet vad det betyder - messmörsmackor! MmmMmmm...

image71

Åhhh Anton.. :'(

Kommentarer
Postat av: Anton

Åhhh emma...

2008-04-04 @ 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0