Käraste...

Nu har jag börjat skriva här sjuttioelva gånger utan att få ur mej nånting. Det är nog för att dramatiken i mitt liv just nu är tillräcklig som den är. haha okej, skulle det vara dramatiskt att skriva blogg?

Jaja, igårkväll var en toppenkväll. Jag sittdansade och skrattade hela kvällen. Dagen var också kul, jag gick med mamma på stan. Hon ville göra som vi ungdomar gör och gå och fika på george, jag kan bara tänka mig hur ståtlig och ungdomlig hon kände sig när hon satt där på den höga stolen. Sötismamma :')

På torsdag ska jag inviga mitt leg! Eller ja det gjorde jag ju för länge sen men jag ska inviga det på platens. Jag tror det iaf, om nån av mina också 18-åriga vänner följer med mej. Ren snok kommer jag ha då också, jag har köpt sånna där saker som man sätter på näsan och tar bort pormaskar med! Prövade en nyss och var så nervös när jag skulle ta bort den eftersom jag är extremt smärtkänslig så jag nästan började gråta, men det gick bra :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Du skriver så härligt, även om det här inte va ditt roligaste inlägg så skriver du på ett sätt som gör det så himla lätt att läsa ändå. plus att oftast är det ju kul :D

2008-04-13 @ 21:18:55
Postat av: SOOOF

Haha, funkade de? Jag vill också ha ;)

2008-04-13 @ 21:36:31
Postat av: Larsa

Jag drömde om dej inatt, vi hoppade genom Göteborg i sånna där sumobrottardräkter. Alla stirrade på oss som om vi vore galna konstigt nog... men du var söt :)

2008-04-14 @ 09:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0