Hej

Hej girlz and boyz...

Jag sitter och lyssnar på en massa skit som min vän andrea har tipsat om på hennes blogg, ibland tror jag att hon är en sån där liten emo-kid med svarta stjärnor målade i ansiktet, men sen kommer jag på att nej jag träffade ju henne igår och hon ser ut som vilken liten folkungaelev som helst. Snygg som fan är hon också.

Såg ni Ugglas show i fredags? Jag såg det på svt.se idag. Det var faktiskt lite lajbans, han är rolig den där Magnus. "Hörde jag mange...?" haha.
Vet ni vad jag mer har gjort idag? Jag har gått på stan med min mor och pekat på saker jag vill ha i födelsedagspresent. Så nu har jag fått en jeansjacka och ett par keds! Keds vet jag inte hur länge jag har velat ha och så hittade jag dom äntligen, det värmer i mitt lilla tonårshjärta :')

Ska glo på nått... typ scrubs tror jag. nej Las Vegas.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Haha mange, det va kul :-D vad är keds?

2008-04-07 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0