Doldis

Hej folket

Idag var jag och Kakan på george, vårat vanliga häng där vi alltid är. Bakom disken stod idag tre brudar, en av dom tog hand om kunderna, en av dom plockade undan disken och den sista åt.
Jepp, hon stod där bakom disken och plockade på sig sånna där små chokladbitar, sånna där runda svindyra saker. Vi satt väl och småfnittrade när hon hade tagit sin femte chokladbit men när hon hade smällt i sig minst 13 stycken precis som om det vore lösgodis och sen la in en enorm kaka i mikron var det ju svårt att låta bli att sitta och gapa. Sen svalde hon ner varenda chokladbit med ett glas cola också, hon lär bli fet på det där jobbet (som hon gör jävligt bra....)

Jag såg precis den där Min brors flickvän eller Dan in real life som den heter egentligen. Den sög. Eller nej det gjorde den inte, men jag hade väntat mej en hysterisk komedi med tanke på att det va Steve Carrel men inte då. Endast drama och det är trist.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej emmzolo! Jag har precis köpt den där svarta klänningen från lindex som du har, men jag vet inte vad jag ska ha till. Vad har du? Asså skor och kofta och sånt där? Tack emmzolo, du är bäst!!!

2008-04-08 @ 16:10:29
Postat av: emma

svar: Hej Louise! Jasså vad kul, jag har inte använt min sån än faktiskt men det beror ju på vad du ska på. Om det är nått vanligt som en fika med en kompis eller så så kan du ju ta ett par vita tygskor och nån liten bolero. Men är det partytajm så skulle jag ha tagit ett par coola pumps och köra armlöst ;) eller kanske nån glittergrej. Enjoy

2008-04-08 @ 16:24:50
URL: http://emmzolo.blogg.se
Postat av: Martin

Gjort ett nytt litet klipp.

http://cmj.blogg.se/film.html

2008-04-09 @ 20:14:41
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0