blogg.se äter klorchips till frukost

Hej vänner!

Jag har inte slutat blogga men tack för att ni bryr er! Mina bekräftelsebehov är tillfredställda för dagen. blogg.se har haft lite grejer att fixa, som dom sket i sen förstås så den här blogglösheten har varit helt i onödan.

Jag har precis agerat mattelärare, jag får alltid samma panik när jag inte vet hur man ska göra. Jag känner pressen från att jag borde kunna när mina små sam-vänner förlitar sig på mig. Fast jag löste det till slut, HA!

Har ni sett hairspray? Jag älskar den, jag sitter med ett stort flin hela filmen igenom. Alla är så glada och färgglada och jättesöta. Speciellt Link, Zac Efron ni vet. Nikki Blonsky, hon tjejen som har huvudrollen, vet ni hur lång hon är?! 1.43 m. Hon får alltså precis åka balder och alla andra sånna där helvetespåhitt.


image68

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha hairspray är ju klockren :D oj vad jag skrattade då jag såg den ;D

2008-04-02 @ 04:19:20
URL: http://samdra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0